Serviciu clienti

Serviciu clienti

1. Validitatea ofertei si pretul produselor

Ofertele şi produsele NNCosmetics sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor termenilor si conditiilor si sunt disponibile în limita stocului. Din acest motiv NNCosmetics isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a NNCosmetics. NNCosmetics va anunta clientul de indisponibilitatea unui produs comandat, clientul avand posibilitatea de a accepta sau de a refuza comanda partiala. Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

Preturile produselor prezentate includ TVA si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Se considera valabil pretul sau oferta din momentul plasarii comenzii, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. Preţurile produselor pot fi modificate fără nicio comunicare prealabilă.

 

In magazinul online, acordam diferite tipuri de reduceri. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. In cazul folosirii multiple in mod abuziv, vanzatorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere. Promoţiile şi reducerile nu se pot cumula cu alte promoţii şi reduceri

existente în magazinele de prezentare NNCosmetics.

 

2. Comanda online

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

Comanda se face prin sistemul nostru de comenzi, prin completarea formularului de comanda. Vă rugăm să verificaţi datele introduse, nu se mai fac modificări pe comanda odată lansată.

 

Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul de telefon 021 424 55 28 de luni până vineri, între orele 8-16, sau se poate trimite un email la adresa office@naturalnutrition.ro

Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

In cazul in care un client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre client inainte de momentul modificarii.

NNCosmetics poate denunta automat comanda efectuata de catre client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

a. Nu exista produsele pe stoc;

b. Plata nu este finalizată;

c. Datele furnizate de catre client, pe site, sunt incomplete sau incorecte

d. Activitatea clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea NNCosmetics si/sau partenerilor acestuia

e. Exista una sau mai multe comenzi confirmate şi neridicate.

După trimiterea comenzii veți primi un e-mail de confirmare comandă. Acest e-mail confirmă faptul că această comandă a fost preluată de sistem și va fi prelucrată.

Plasarea unei comenzi online implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare, a preturilor produselor si a costurilor de transport. Plasarea unei comenzi pe acest site, cu acceptarea termenilor si conditiilor de livrare si plata de aici, se considera CONTRACT LA DISTANTA intre consumator si NNCosmetics. Contractul la distanta intra in vigoare de la momentul primirii de catre consumator a mesajului de confirmare a comenzii, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.UG. nr. 34/2014 art. 2. Contractul la distanta este denumit in cuprinsul acestui document Contract si acestuia i se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.

Comenzile plasate de luni pana vineri vor fi prelucrate in maximum 48 de ore de la primirea acestora iar comenzile plasate in zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate în fiecare zi de luni. In situatia in care aceste date se modifica, noile termene vor fi anuntate atat pe site cat si in comunicarea electronica.

 

În cazul in care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de email office@naturalnutrition.ro.

După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate vă rugăm să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email office@naturalnutrition.ro și să atașați o poză cu produsele sau coletul.

NNCosmetics nu este responsabil pentru defectele produselor survenite in urma manevrarii sau transportului de catre curier.

 

3. Modalitati de plata. Acordul privinta plata

Optiunile de plata difera in functie de tara de livrare. In cazul in care tara de livrare este Romania sunt disponibile toate formele de plata prezentate mai jos, iar in cazul in care tara de livrare este alta decat Romania, plata se va putea realiza doar prin ordin de plata sau online.

Modalitatile de plata sunt: ramburs, ordin de plată sau online:

a. Ramburs prin Curier

b. Ordin de plată

 

S.C. NATURAL NUTRITION COSMETICS. S.R.L,
Soseaua Salaj, nr.245, Cod 051896, București, Romania,
cod de identificare fiscală RO16942330,
înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/18572/2004.

Cont in cazul platii in lei
RO88 BRMA 0700089804200000

Deschis Banca Romaneasca Bucuresti

In cazul in care plata se realizeaza prin Ordin de plata, livrarea produselor se va realiza doar dupa inregistrarea acesteia.